accepto el repte!

La setmana passada vaig decidir agafar el repte que la Mariona ens va fer en el seu blog Diari de Colors. Cada setmana fa un repte diferent a les seguidores del seu blog que consisteix en fer 9 fotos d'un mateix objecte. El meu repte va consistir en fer 9 fotos d'un nino i com no el ratolí Marcelí va ser l'escollit. Potser perquè el seu nassaró torna boig al L. o potser simplement perquè m'agrada molt a mi!
Aquí teniu la composició que vaig fer, no estic súper orgullosa però com diu la Mariona s'han de fer molts clicks abans de fer una foto bona així que click click clik!!!!!
Apa fins aviat!
M.

1 comentari:

Mariona ha dit...

Ole, ole!!!! M'encanta que els objectes que trieu tinguin una història! I m'encanten les fotos del ratolí Marcelí, jejejeje!
Benvinguda al repte!!!
Em fa molta ilu que t'hi hagis apuntat!!
Ja estic esperant les fotos del d'aquesta setmana;)
Gràcies guapi!
Un petonàs!