carnestoltes!!

No podia esperar més per vestir el meu petit amb aquesta disfressa de pingu!!! El més sorprenent de tot va ser que no se li va fer pas estranya, semblava prou còmode interpretant aquest paper! Si aquestes galtones ja em tornen boja de normal imagineu-vos com estava jo el dia de carnestoltes: lluïnt el petit pingu per tot el barri!

Volia fer menció especial a la disfressa del meu nebot. I és que la disfressa està totalment confeccionada per la meva germana J. M'encanta la carona de satisfacció de l'O. i la cua de dinosaure que li sortia pel darrere. Aquest no és un dinosaure qualsevol, és un T-Rex, perquè el meu nebot és un expert en dinosaures: el que mengen, el que no mengen, la mida, les dents, les taquest, etc etc.
He de dir també que era la primera vegada que la meva germana tocava una màquina de cosir, bastant al·lucinant no?
Aquí us deixo les fotos perquè disfruteu!
Apa fins aviat!
M.

1 comentari:

Beatriz ha dit...

Qué monos! En serio Lluc es cada vez más comestible <3 y O está taaaan mayor! Flipo con las dotes de J, eso es talento natural ;)
Te he llamado un par de veces guapi, pero nunca lo coges, la próxima vez te envío señales de humo?

Besitos!