Farinetes, Farinetes

Fa dies que volia penjar aquestes fotos de les primeres farinetes del L. Vaig començar a donar-li una mica més tard del normal però és que en realitat no creia que li fes falta (el veia bastant ben nutrit només amb la meva llet) i també perquè no sabia ben bé com començar. Com totes les mares primerenques, la inseguretat i la manca d'informació em van fer donar-li massa importància a l'ordre de la introducció dels aliments. . Aquí hi ha doctors que diuen per la fruita, d'altres per la verdura i el pollastre, i als USA i a la resta d'europa no es dona pollastre fins als 7-8 mesos. Amb això i després de parlar amb moltes mares, entre elles la meva, vaig arribar a la conclusió q tampoc és tant important l'ordre d'inici però si introduir-los un a un per veure la reacció del bebé.

Així que si ets mare "novatilla" com jo permet-me que et dongui un consell: no t'estressis i disfruta de veure al teu petit descobrint nous gustos i experiències.

Us deixo les fotos de les primeres farinetes del meu petit i un video de no fa tant!
Apa fins aviat!
M.
(algu sap com donar-li la volta al video????)


2 comentaris:

Mariona ha dit...

Aquí una futura mami novatilla jejejjeje.Oído cocina!!

Que guapo està el Lluc!!

Un petonàs!

David ha dit...

Osti que gran està el Lluc! i quins ulls!! :)

Records per a tots!

David