6 anys de tieta!

Des de l'estiu que volia penjar aquest post i no sé com havia perdut les fotos. Finalment avui l'he trobada en un arxiu amagada i he decidit posar-la igualment! Us vull ensenyar la postal que vaig fer-li al meu nebot en el seu sisé aniversari! L'Ori és qui em va estrenar com a tieta i és molt especial per a mi! És un nen molt alegre i viu i m'encanta com es relaciona amb el LLuc! Tenen passió l'un per l'altre!!
La targeta està feta amb papers d'scrap i cartulina. Feia un munt que no realitzava cap projecte d'scrap i la veritat és que estic una mica oxidada!
El resultat m'agrada, sobretot perquè sé que li va fer molta il·lusió rebre la postal per correu ordinari!
Us deixo la foto!
Apa fins aviat!
M.

w@s (això és el lluc tocant l'ordinador...)

1 comentari:

Marian ha dit...

Mariona...es super original y muy chula....me encanta