Cap a Berlín!

Aquest és un regal que fa temps que estic preparant i per fi ja ha està acabat i entregat! La J.S és la filla d'una amiga meva i ja té un any!! Per cel·lebrar-ho li vaig fer aquest pack de nena guapa i moderna! El ninot ha quedat una mica cap gros però la simetria no és maca no???
La millor part del regal és donar-lo! M'encanta veure (o llegir) les reaccions de la gent quan rep els regals!!!
Míriam, ja sé que et va agradar molt i me n'alegro!!! A mi em va encantar fer-ho per la bonica J.S!!
Fins aviat,
M.

2 comentaris:

Míriam ha dit...

és preciós, ja ho saps que estem encantades amb el regal. I que sàpigues que demà la JS acabarà l'any amb la teva samarreta!!
Molt bona entrada d'any! Una abraçada molt gran i petonets per en Lluc

Unknown ha dit...

Guapissima!! Moltes Felicitats pel teu blog!! Et volia preguntar on compres aquestes teles tan chules!!