Taller d'Scrap amb Dodot!

Avui us porto un post molt especial i divertit! Fa un parell de setmanes Dodot em va convidar, junt amb altres 5 mames-bloggers, per fer un taller d'scrap!!
Vaig passar gairebé tot un dia a la botiga de Cromatismes amb la divertida companyia de l'Anatxu, la Stella, la Mavi, la Isis i la Laura i la profe Mariona, gràcies noies per fer-me passar un dia ple de creativitat i riures!
També m'agradaria donar les gràcies a la Carlota i a la Laura, perquè ens van tractar com a reines sense oblidar ni un detall, des de l'esmorzar, el material per cadascuna, el dinar esplèndid i fins i tot un pastís per berenar!!! 

El taller consistia en fer un mini àlbum dedicat als nostres petits! Jo vaig aprofitar per fer un àlbum del primer any del Lluc i m'encanta el resultat! 

Us deixo un vídeo que resumeix molt bé el que vam fer aquell divendres de tardor...


Us deixo també les fotos del taller

 


Vam aprofitar per celebrar els 40 anys de Dodot!!! 
Va ser molt curiós (o no...) que totes les mames vam coincidir que realment aquests bolquers no tenen competència en el mercat. Si és veritat que són més   costosos però no més cars. Al ser tant absorbents n'utilitzes molts menys i per tant al llarg dels dies et compensen. A casa nostre per la nit són IMPRESCINDIBLES!!



I aquí us deixo el meu resultat del taller! Un mini àlbum dedicat al petit que ha revolucionat la meva vida i m'ha enamorat per sempre!


Que tingueu un bon dia!!
Fins aviat!
M.

8 comentaris:

Mariona ha dit...

Que txulo guapa!!
M'encanta el resultat!!! ;)
I encara em va encantar més tenir-te com a alumna!! jijijiji
Quina ilu!!
Petonàs!!

noemozica ha dit...

És una passada, Mariona... M'encanta!! Tot i que no esperava menys de tu, és clar!! :)

MARIA MARTIN ha dit...

Nena quina passada! Molt txulo i molt bona iniciativa de dodot, no? Una abraçada!

Anònim ha dit...

molt xulo!!!jo en vull fer un tambe per l`eric!!i sense dubtes...dodot els millors!!

sandunguera ha dit...

Un preciós record per al Lluc!!
petons wapa!!!

Raquel ha dit...

M'agrada moltíssim Mariona!!!!!! Ha quedat genial!!! A part, amb aquesta preciositat de criatura... AISH QUINES GANES DE VEURE'L!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

Anònim ha dit...

Encara que tard.... felicitar-te per aquest àlbum....encara que no esperava menys de tú, sempre acabes sorprenent. M'encanta!!!

UN pto molt fort!!

Anònim ha dit...

Carol-guinardó